داشتن بهترین رنکینگ گوگل و افزایش بازدید سایت ، در بیزنس های آنلاین اوج موفقیت است.
بر بنیاد مطالعه ای که توسط موسسه Infront Webworks اتمام شده، اولین پیج اثر داده شده در جستجوی گوگل ، 95 درصد شدامد و بازدید کلمه کلیدی را از آن خویش می کند. پیج های سایر فقط سهم 5 درصدی دارند!
برای افزایش بازدید جستجوی گوگل ، با افراد زیادی – کارآزمودگان و بازپسین کاران – صحبت کرده ام و متعلق به ها پرسیده ام که چطور می تاب رنکینگ سایت در گوگل را افزایش داد.
چطور بازدید سایت خود را افزایش دهیم
پس از سنه ها مطالعه در زمینه بهینه سازی سایت برای گوگل یا سئو SEO ، امیدوارم بودم که بتوانم بگویم ، یک دکمه جادوی برای افزایش بازدید گوگل هستی دارد، ولی متاسفانه اینگونه نیست.
سئو دربایستن به استقامت ، کسب نزاکت همیشگی و خلاقیت دارد. چون الگوریتم های گوگل مدام در حال به روز رسانی هستند.
درست است که جادویی وجود ندارد، اما اقداماتی هست که می طاقت با اتمام آن به اوج چکاد ی نتایج جستجوی گوگل رسید.
در پیوسته با آموزش قدم به قدم سئو از سئوی تو صفحه On-Page SEO لغایت قوانین جدید و روش بهینه سازی سایت برای خزندههای گوگل به شما کمک خواهم کرد الی فروش آنلاین و بازدید سایت خویش را افزایش دهید.
قدم نخست : الگوریتم رنکینگ گوگل را بشناسید
من می توانستم خیلی تند به تعلیم استراتژی های سئو بپردازم لغایت در سایت بهرهگیری کنید، اما
می خواهم که برای کامیابی های بلند مدت حاضر شوید لغایت اگر آپدیت جدیدی در الگوریتم گوگل چهره گرفت ، به طور ناگهانی از طرف گوگل تنبیه نشوید.
مدیران گوگل Gary Illyes و John Mueller تایید می کنند که گوگل به طور مداوم افزایش بازدید گوگل سایت در حال تغییر الگوریتم های خویش است و جالبتر اینکه این آپدیت ها به طور عمومی اعلام نمی شوند.
MOZ برآورد می زند که این دگرگونی ها به طور میانگین 500 الی 600 تغییر در سنه هستند.
به هر حال اگر همه از طریق های میانبر و کلاه سیاه سئو Black Hat SEO اخطار داشتند که دیگر گوگل به عنوان بهترین موتور جستجو از طرف ملت انتخاب نمی شد.
بیانیه ماموریت گوگل می گوید:
"ماموریت گوگل سازماندهی اطلاعات جهان و دردسترس پیمان دادن آن برای ملت دانشمند است"
جدیدترین آپدیت های گوگل
Mobile-friendly update این الگوریتم باعث می شود که سایت هایی که سازگاری بالای با موبایل دارند، بتوانند رتبه بهترین در نتایج گوگل بدست آورند.
Pigeon بر روی نتایج محلی جستجو شغل می کنند
Hummingbird برای فهمیدن معنای درونمایه و منظور کاربر از جستجو واژه کلیدی تمرکز دارد و به خویش واژه ها محتوا کمتر توجه می کند.
Penguin بر روی سایت هایی تمرکز دارند که بک لینک غیر واقعی اخذ می کنند و می خواهند بازدید سایت را بالا ببرند. این الگوریتم پس از شناسایی سایت های اسپم ، را تنبیه می کند.
این ها تنها چند شماره از الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی محتوای سایت بودند، و چندین الگوریتم دیگر همانند پاندا هستی دارند.
اما چطور از بروز رسانی این الگوریتم های آگاه شویم!؟
در پیوسته سه منبع بسیار غنی برای آگاهی از پسین های سئو و الگوریتم گوگل را به شما شناسایی می کنم.
Moz Google Algorithm Change History
Google Webmaster Central
The Webmaster
حال که با الگوریتم های گوگل آشنا شدیم، برویم سراغ استراتژی های عملی سئو.
درباره این سایت