افزایش ورودی گوگل یا سئو برای صاحبان کسب و کار از اهمیت اخص ای برخوردار است. مهمترین دلایل افزایش ورودی گوگل را می طاقت بصورت زیر چکیده نمود:
- افزایش ورودی گوگل باعت ترافیک هدفمند به سمت سایت می شود.
- ماندگاری بالایی در این شیوه هستی دارد.
- هزینه این شیوه به نسب سایر روش های سایر کمتر است.
افزایش ورودی گوگل تحت کارایی معیارهای گوناگون می تواند شفا پیدا کند. در این مطلب بصورت تخصصی معیارهایی که در آدرس صفحه می تواند باعث افزایش ورودی گوگل شود بررسی شده است.
آیا به عقیده شما ساختار آدرس صفحه یا URL برای سئو اهمیت دارد؟ بی گمان جواب این سوال بله است. در پسینیان الگوریتم های گوگل، نگاه گزیده تر ای به ساختار URL شده است. این ساختار می تواند در سئو سایت و افزایش ورودی گوگل تاثیر مثبتی داشته باشد. در پیوسته نوشتار می خواهیم ده نکته عملی سئو که باید در ساختار آنها به شغل ببرید را برای شما بیان نماییم.
1.آن را ساده و خوانا بنویسید
اولین و مهمترین توصیه گوگل برای ساختار URL این است که آن را هرچقدر که می توانید ساده بنویسید. لازم نیست که تک تک واژه ها عنوان را در ساختار به کار ببرید. فقط کافی است که از کلمات کلیدی که می تواند در سئو سایت کارساز باشد کاربرد نمایید.
بهتر است که آدرس صفحه یا همان URL ها برای کاربران خوانا باشد. برای نمونه دو مورد آدرس صفحه را در زیر آورده شده است:
https://seokar.com/news/generate-content
www.example.com/index.php?id_sezione=360&sid=4j3898enno0223bns983201djis03
همانطور که باره نخست را نگاه می کنید، خوانا و ساده است اما باره دوم علاوه براینکه طولانی است، از کاراکترهای نامفهوم استفاده کرده است.
توصیه می شود که از واژه ها با معنی بهرهگیری کنید لغایت در کاربران بتوانند به راحتی آن را به ذهن بسپارند برای مثال بعضی ها که از ساختار فولدر در طراحی سایت خود بهرهگیری می کنند، اسم فولدر خود را عدد می گذارند که این به چهره www.example.com/1 نشانه دیتا می شود. این از عقیده گوگل یک URL بی معنی و بی مفهوم است و تاثیر منفی در افزایش شدامد گوگل خواهد داشت.
2.برای جداسازی واژه ها از خط طایفه بهرهگیری کنید
نقطه گذاری مهمترین عامل برای خوانا کردن یک عبارت است. گوگل رهنمود می کند که از خط تیره به جای آندرلاین کاربرد کنید:
https://seokar.com/service/advice
3.همه حروف URL باید کوچک باشند
اگر حروف URL صحفه ما کبیر می باشند، باید آنها به گونه حقیر تبدیل کنید. چنانچه شدنی است دو URL کاملا شبیه به هم باشند می توانید از حروف کبیر برای جدا کردن بهرهگیری کنید.
4.استفاده نکردن از حروف تعریف
توصیه می شود که از تا جایی که می توانید از حروف تعریف مشابه a،an و the استفاده نکنید اما در صورت کاربرد هیچ مشکلی در ساختار آدرس صفحه قبل نمی آید و از عقیده سئو ایرادی ندارد.
5.عنوان شما نباید دقیقا با URL شما یکتا باشد
بعضی از عنوان ها طولانی هستند و شمار کاراکترهای اکثریت دارند برای مثال حدود 10 کلمه و 25 کاراکتر. اگر شما می خواهید دقیقا کلمات به کار رفته در عنوان را در URL به کار برید، میزان خوانایی آن را کاهش دیتا و همچنین برای یک صفحه، آدرس طولانی برپایی کرده اید و معمولا سایت هایی که حائز ورودی مناسبی از گوگل هستند از آدرس های صفحه با طول کوتاه کاربرد می کنند.
6.سعی کنید از واژه ها کلیدی کاربرد کنید
مهمترین نکته ای که باید در نوشتن آدرس صفحه استفاده کنید و تاثیر مثبتی در سئو سایت و افزایش ورودی گوگل دارد، به کارگیری واژه ها کلیدی در URL است. رهنمود می شود که این کلمات در محیط های ابتدایی و اولیه استفاده شوند.
7.از یک اسم پهنه کاربرد کنید
همانطور که می دانید برای افزایش بازدید سایت در گوگل ، بهترین راه تولید محتوا ناب است. برخی از شرکتها از نامه پهنه اختصاصی برای این قصد کاربرد می کنند. توصیه می شود که همگی پهنه وآدرس صفحات شما از یک مدل (اروپایی) پیروی کنند مهمترین علت این مساله این است که دردسر شما زیاد می شود چون باید برای دو لینک برنامه ریزی کنید تا بتوانید آنها را در صفحه نخست قرار دهید.
درباره این سایت