هماهنگ سازی تگ ها با مطالب سایت
الگوریتم های گوگل روز به روز در حال تغییر و درمان است و در راستایی قدم بر میدارد که بتواند بهتر سایت های سودمند و کاربر پسند را تشخیص دهد و به آن ها رتبه بدهد.در میانی این دگرگونی ها زیاد و پیچیده الگوریتم گوگل باید وب سایتمان را بیمه کنیم لغایت به راحتی با هر آپدیت گوگل،رتبه سایت از بین نرود.
هماهنگ کردن تگ برای سئو
بار ها گفتیم که گوگل همواره به دنبال این است که به سایت هایی رتبه بدهد که واقعا مطالب به درد بخور و مفیدی داشته باشند و کاربران به مراجعه به آن سایت ها بتوانند نیاز خویش را برطرف کنند.حساسیت گوگل روی این مساله بسیار بسیار است،تا جایی که آپدیت های اخیرش را برای بهبود تشخیص محتوای سودمند ارائه دیتا است.پس باید سئو سایت در جهتی سپریدن شود که با این موضوع مشکلی نداشته باشد.سایت را باید در راستایی بهینه سازی کرد که به راستی مطالب مفید داشته باشد و گوگل سایت ما را قبول کند.در این بین تعریف تگ ها نقش مهمی را ایفا میکند و باید تگ هایی که تعریف میکنیم کاملا سازگار با درونمایه سایت باشد.
تگ تایتل که مهمترین تگ هم است،قطعا باید مرتبط با محتوای هر صفحه از سایت نوشته شده باشد.تکرار یک واژه غیر پیوسته در تایتل شدنی است به گوگل بفهماند که شما خلاف اصولش عمل میکنید و هیچ رتبه ای به سایت شما نمیدهد. در روش سئوی وردپرس این جستار در سئو زیاد مهم است که ما دقت کنیم چکیده ای از محتوایی که به راستی در آن صفحه است را در تگ ها بهرهگیری کنیم.کاربرد تگ ها هم دقیقا برای همین است.گوگل به کمک تگ ها میفهمد که موضوع سایت شما چیست.اما نباید هدف فریب دادن گوگل را داشته باشیم،چون ممکن است توسط الگوریتم های مترقی اش جریمه شویم.تگ ها description و keyword نیز باید کاملا هماهنگ با محتوای راستین آن صفحه باشد.از تگ های H نیز غافل نشوید.در آپدیت های جدید گوگل اهمیت این تگ ها بیشتر از پیش شده که باید دقت کنید از همه ی آن ها به راستی کاربرد کنید.
درباره این سایت